چرا با صرفه‌سازی کلیپ اهمیت داراست؟
نوشته شده توسط : عباسی

 سئو سایت ارائه مطالب چند رسانه‌ای راهی عالی برای درگیر کردن کاربران می باشد، به همین دلیل گسترش‌دهندگان بیشتری در اکنون اضافه کردن فیلم‌ به وب‌تارنما‌های خود می‌باشند. اندازه معدل صفحه وب از سال 2011 تا 2017 از حدود 1 مگا بایت به بیش از 3 مگا‌بایت افزایش یافته است و این به دلیل ارتقاء تولیدمحتوای ویدئویی می باشد.

 

اندازه معدل ویدئوی وب نیز در دوسال گذشته از 204 کیلو‌بایت به 729 کیلو‌بایت ارتقاء یافته می باشد. در‌صورتی‌که محتوای زیادی در وب‌وبسایت خود دارید می‌توانید با رعایت برخی از روش‌های با صرفه‌سازی ویدیو عملکرد خود را توسعه و گسترش دهید.

 

کدام قالب‌های ویدیو برای وب بهتر هستند؟

 

 

MP4 و WebM با دقت به توانایی بالای آنها در قرار دادن فیلم‌های باکیفیت در فایل‌هایی با اندازه کوچک به قالب های استاندارد برای سیستم برهان‌هایی مانند YouTube و Vimeo تبدیل شده‌اند. ویدئوهای MP4 بوسیله همگی مرورگرها پشتیبانی می‌شوند در حالیکه WebM اکنون فقط بوسیله Chrome و Firefox پشتیبانی می‌شوند.

 

همچنین فایل‌های WebM نسبت به فایل‌ها MP4 سبک‌تر می باشند اما ویدئوهای MP4 در دستگاه‌های تلفن همراه پاره ای بهتر به نظر می‌رسند.

 

ارتقا نرخ تبدیل‌

مطالعاتی که به وسیله Eye View Digital صورت گرفته است نشان می‌دهد که استفاده از ویدئو می تواند تا 80 درصد نرخ تبدیل را افزایش دهد. درواقع وقتی به آن فکر کنید منطق این امر بسیار معمولی می باشد. کاربران برای دیدن ویدئو ها وقت کمتری نسبت به خواندن متن صرف می نمایند در بهره تلاش بیشتری برای تماشای کلیپ ویدئویی می نمایند. ویدئو سبب ساز صرفه‌جویی آن‌ها در حین می‌گردد.

 

تکنیک‌های با صرفه‌سازی ویدیو

۱.کاربران تلفن همراه را در حق اولویت قرار دهید

بهینه‌سازی گوشی نه تنها بخشی از بهینه‌سازی کلیپ است بلکه امروزه با صرفه‌سازی تلفن همراه تمرکز اصلی بهینه‌سازی وب است. چند سال پیش گوشی از نمای دسکتاپ پیشی گرفت و همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد. علاوه بر این بخش عمده‌ای از مصرف کلیپ در دستگاه‌های تلفن همراه می باشد. وقتی که شما ویدئوهای خود را در سایت‌هایی مانند YouTube و Vimeo بارگذاری می‌کنید باید اطمینان نتایج فرمایید که وب‌تارنما شما برای تلفن همراه پاسخگو است.

 

هر روز بر تعداد افرادی که از طریق تبلت و تلفن‌های هوشمند به وب دسترسی پیدا می‌نمایند افزوده می‌گردد. اصول طراحی وب را دنبال کنید تا وب‌سایت شما با اندازه‌های متفاوت کاغذ نمایش و وضوح صفحه نمایش سازگار باشد. وب‌سایت شما همچنین قادر است جهت نمایش درست کلیپ جهت‌گیری دستگاه را تشخیص دهد.

 

حتی در‌صورتی‌که شما یک توسعه و گسترش‌دهنده متخصص باشید طراحی صفحاتی که در همه اندازه‌های برگه عالی به حیث برسد می‌تواند برای شما چالش برانگیز باشد. می توانید نسخه مستقل‌ای از وب‌وبسایت خود را به طور خاص برای دستگاه‌های تلفن همراه بسازید البته این عمل وظایف شما‌را دو برابر مینماید. خوشبختانه معمولا روش‌های معمولی‌تری برای اسکان کاربران تلفن همراه موجود است.





:: برچسب‌ها:  سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: